Mitt 2009 - Del 2

Maj 2009:

Den 5.e var första besöket på stranden med Marie. Vi fick en jätte fin promend o dag med solsken och kaffe :P


Vi träffade även på en HUGGORM den dagen, jag var nära att trampa på den...



Den 7.e fick jag omtapetserat i sovrummet. Det var hemska gula tapeter när jag flyttade in här men nu hade jag valt en grå nyans som jag blev mycket nöjd med.

FÖRE:


EFTER:


Den 11.e började jag sjunga i kören. Jag var så nervös eftersom jag skulle prov sjunga men när jag väl var där behövde jag inte göra det eftersom körledaren hade hört mig så bra när jag sjöng med de andra. Jag fick alltså ett godkännande, vilket jag uppskattade.

Den 13.e var det dags igen för psyk. Jag hade för en gångs skull lyssnat på mina varningssignaler och jag lade in mig FRIVILLIGT denna gång. Inget LPT, extra vak eller så, vilket jag var mycket stolt över...

Den 20.e blev jag dock ujtskriven med en ny antidepp medicin...

30 maj var jag och Marie iväg till Uppsala och gick på öppet hus till en flicka som dog i självmord den 30 maj 2008 endast 14 år gammal. Jag hade följt med mammans blogg väldigt länge och hade även mejlat lite med henne. Det kändes viktigt för mig att delta i detta. Det e något som jag INTE ångrar, trots att det var väldigt sorgligt o många starka känslor.

Läs mer HÄR!

Juni 2009:

Den 5/6 var det dags ÄNNU en gång för psyk. Det visade sig senare att jag hade fått en psykos av den nya medicineringen... jag trodde att jag var förföljd, jag hade jätte mycket overklighetskänslor och jag var ÖVERTYGAD att jag var besatt av nån ond demon.

Juli 2009:

Den 1.a blev jag utskriven. Mådde mycket bättre och jag bara njöt av att sommaren var här.

7.e var det prämiär dopp i havet med mamma och lillasyster. Bilder hittar ni HÄR!

8.e fick jag börja äta pencilin igen och fick ena handen o armen inlindade med bandage pga mina brännskador

Resten av månaden flöt bara på med mycket grillning, vänner, familj och skratt!

Augusti:

Min kusin Lena från Norge kom 31 juli men det var den 1.a som vi sågs. Hon kom hem till mig o vi tittade på film. den 2.a gick vi på bio o såg Drag Me To Hell, en mycket bra film var det.


Lena blev bästis med Nova under sitt besök här i svedala :P


Den 7.e åkte hon hem till Norge igen men vi hann med en hel del!!!

Den 9.e var första gången jag fick kontakt med mitt hjärta FREDRIK!! Jag hade aldrig kunnat tro att vi skulle fira nyår tillsammans i år. Han e bäst!

Den 23.e träffades vi för första gången. Vi hade en mysig dag inne i stan men jag fick jääätte många blåsor under fötterna eftersom jag inte hade några bra skor på mig. De kändes en bra tid framöver men det var d värt, hihi!

24.e fick jag en dubbelsäng av mamma.

den 28.e åkte jag på kryssning med marie o några till, vi hade d jätte kul!!!


Ja och denna månad tog slut alldeles för fort. Nu gick vi mot mörkare o kallare tider igen, men jag var mycket nöjd med min sommar iaf!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tick tack tick tack... klockan går såå s.a.k.t.a. Det e 1 timme och 40 minuter kvar tills jag ska börja åka in till centralen och möta Fredrik. Åhh vad jag längtar efter hans famn, hans kramar o pussar ♥

Nu ska jag ta o diska lite här hemma.

PUSS


Kommentarer
Postat av: psyk

aww tack kram

2009-12-30 @ 18:35:57
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Elvira Eriksson

GOTT NYTT ÅR!:D

2009-12-31 @ 17:55:14
URL: http://elviraes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0