Biiiildeeer.....

Här e några bilder jag tog när jag var o badade med mamma o syster i fredags:











--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Och här kommer några bilder från ett par dagar sen, när jag o bäbisen skulle sova...







De små bilderna e klick bara om ni väntar tills sidan laddat helt klart!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Åter till NU!

Har varit hos mormor, fick frukost o kaffe o jordgubbar av henne, lilla mormor e så snäll<3
När jag kom hem har jag skrubbat badkaret o torkat rent alla bord jag har, så nu e det liite fräschare här.

Väntar med den RIKTIGA städningen tills på torsdag känns d som...

Har lagt fram mat som jag ska laga senare - middag asså...

Ja, så nu ska jag väl inte göra nått speciellt... Bara vara!

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0