Idag är dagen som många sörjer...

30 maj 2009.

För 1 år sedan hände något fruktansvärt tragiskt.
En 14 årig flicka hoppade framför ett tåg kl 22.03 i Uppsala.


Jag har skrivit om detta tidigare...

Idag har hennes familj öppet hus hemma hos sig och jag och Marie ska åka dit.

Jag har följt mammans blogg nästan ända sen hon startade den.
Det känns som om jag lärt känna flickan via det mamman har skrivit, vilket nog är omöjligt kanske men det känns så.
Det är en fruktansvärd händelse som inte skulle ha behövt hända om psykiatrin bara öppnade ögonen lite mer.


Mina tankar går idag - fullt ut - till Linnéas familj! Och självklart Linnéa själv, vart hon än är idag...

Och jag är oehört tacksam över att jag får komma till de, se hur hon bodde, träffa hennes familj.
Det här är en sorglig dag för mig också, för det har berört mig så oerhört mycket - mer än vad ord kan beskriva


Jag hade en DRÖM som var världigt verklig för ett tag sedan...

Vet inte mer vad jag ska skriva. Mammans blogg hittar ni HÄR!



R.I.P Linnéa, hoppas du har fått ro i din själ nu...

Kommentarer
Postat av: Andrea

Tänker på dig vännen och hoppas att mötet gick bra idag!?

Vill även passa på att önska dig lycka till inför morgondagen och konserten! :)



Många kramar

2009-05-31 @ 02:51:36
URL: http://wordpress.com/ienannandel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0