Elaka kommentarer på YouTube!

Seriöst. Vad är det för jävla MONGON som gör det till en "sport" att dela ut riktigt elaka och sårande kommentarer på YouTube. Jag har sen drygt ett år tillbaka lagt upp videor när jag sjunger olika kända sånger som jag älskar. Jag har inte behövt möta detta DRYGA bemötande förrän nu. För snart 2 veckor sen la jag upp en video där jag sjunger "Keep on walking" och ok jag erkänner, det är absolut inte den bästa inspelningen jag gjort, och ja jag har mina glasögon på mig. Men bara för det ska man behöva möta kommentarer som "GÅ OCH GÖM DIG", "hahaha jag fick mig ett gott skratt men det var INTE bra" eller "varför måste alltid tjockisar med glasögon göra sånt här istället för att gömma sig som de borde"?

Ok, jag blir ledsen. Jag menar - vem skulle inte bli det. Men samtidigt blir jag förbannad. Jag har inte bett någon jävel om att de MÅSTE tycka att  jag e bra. Jag skiter egentligen i vad folk tycker - SÅ LÄNGE DE HÅLLER DET för sig själva. Men som jag tänker, de människorna som HAR TID & ORK att slänga iväg sånna elaka kommentarer kan inte ha ett liv. Inte ett kul liv iaf. Ser JAG något som jag inte gillar, stör mig på eller tycker är frustrerande så LÄMNAR jag den platsen/sidan. Vad vinner man på att TRYCKA NER en redan nertryck människa???

IBLAND UNDRAR JAG HUR FÖRÄLDRAR UPPFOSTRAR SINA BARN SOM KAN GE SÅNNA TASKIGA KOMMENTARER.

Kom igen nu Sverige - VISA ATT VI HAR FÖRSTÅND MELLAN PANNBENET!


JAG ÄR OCH FÖRBLIR STOLT ÖVER ATT JAG VISAR ATT JAG SKITER I DE OCH FORTSÄTTER ATT GÖRA EN AV DE SAKERNA JAG ÄLSKAR MEST - DVS SJUUUUNGAAAAA :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0