Färre blogginlägg

Ja kära läsare, om ni nu existerar, det e lite svårt att veta när jag i princip aldrig får några kommentarer, men neeeej dååå jag e ingen bitter fi**a, eller så e jag det - just nu???!!

Hursomhelst

Förvänta er inte jätte många inlägg från min sida framöver. Mitt liv är fullbokat som det är (och jag älskar det, att jag inte stänger in mig, isolerar mig längre) så varje stund över måste jag bara få... ANDAS! Redan nu tar allt detta enorm kraft av mig. Kraft som jag faktiskt inte trodde jag hade, men oj så förvånad jag blev. JAG ÄR INGEN LATMASK!!! Wiiie eller nått. Nää men för en gång i mitt liv så känner jag mig inte urusel. Jag blir trött på kvällarna men jag fastnar som en besatt i mina böcker. Jag slukar böcker som aldrig för och jag är intresserad av livet. Jag VILL saker. "Du har äntligen fått aptit på livet" som mamma sa igår. Yes yes. Jag vill ut och resa, jag vill upptäcka världen. Jag ser, hör och känner saker som jag inte visste fanns. Jag ser färgerna nu. De som jag aldrig sett förut. Jag ser former. Andra perpektiv - and I lööööve it.

Mitt projekt som jag håller på med går bra, jag fascineras av min egen drivkraft. Jag, kan jag göra något som jag drömt om i alla dessa år? Gör jag äntligen nått som är bra för mig? Jo jag inser det nu. Jag håller på att förverkliga en av alla mina drömmar, och tro mig, jag kommer INTE ge upp.

Även fast jag inte tror att de som betyder mest för mig läser detta, så vill jag iaf tacka alla er. För ert stöd, för er kärlek. Och för att ni aldrig gav upp hoppet om mig o mitt tillfriknande. TACK!!! (Ni vet vilka ni e...om ni läser dvs)

Men, trots detta, att jag mår bra, är jag fortfarande fast i vissa mönster. Jag fortsätter göra saker som inte e bra för mig, men denna gång bara av vana och inte av dåligt mående. Jag har levt så destruktivt i alla dessa år så jag och mitt psyke fortsätter fast jag egentligen inte behöver. Men sakta sakta löser sig nog detta oxå.

Nu ska jag försvinna in i böckernas värld igen.

Puss o kram
(ni vet hur ni når mig om ni vill nått)


Kommentarer
Postat av: jagbryrmig

Heja du! Nu har du hittat rätt, hoppas jag! Du är du och du är fin precis som du är! Låt inte något förändra det som du nu har påbörjat! Du ÄR och du KAN - det du själv vill med ditt liv! Tror på dig! Se framåt på 2010, det kommer att bli ett jättefint år!

2010-02-08 @ 00:01:26
Postat av: katharsis

skönt att läsa att det äntligen verkar vara på rätt väg för dig. det förtjänar du verkligen.

lycka till.

<3

2010-02-08 @ 14:17:07
URL: http://kamikazeplay.blogg.se/
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Saknar dig jättemycket. Hör av dig snart..Puss Puss

2010-02-08 @ 18:44:23
Postat av: alec

Att det ska krävas att du skriver att du INTE haha är en bitterfitta för att ingen kommenterar till att jag faktist kommenterar det är lite sjukt...



Jag beundrar och läser dina ord, och tackar gudarna att du fått "aptit" på livet, LIVET ÄR UNDERBART bara man lär sig hur man ska leva det.. (har nog lite att lära själv av dessa ord)



Hoppas du mår bra länge, och se inte ett "återfall" som något dåligt, se att det hände och att du måste gå vidare...



Tankar/ alec

2010-02-10 @ 18:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0