So sad, I just wish it would all go away!

Extremt många tankar snurrar i mitt huvud. Ångesten trycker i bröstet, tårarna spränger bakom ögonlocken. Jag orkar verkligen inte ha det så här. Varför avslutar jag det inte bara, då skulle allt bli mycket bättre - för alla.

Jag vet inte hur jag ska klara av denna helg men på nått jävla sätt måste jag bara göra det. Det slog mig för en stund sedan att detta e första våren sen jag var 17 år som jag INTE har varit inlagd runt detta datum. Det senaste datumet jag blivit inlagd var 2007, 9 april. Idag är det den 16 april. Jag erkänner att jag känner mig liite stolt men samtidigt är jag livrädd att det kommande fallet(som alltid inträffar) kommer bli mycket värre. Jag kanske verkligen gör nått riktigt, riktigt hemskt, kan jag lite på mig själv?

JAG VILL BARA HA HJÄLP(tror jag). Jag vill må bättre, jag vill få en HANTERBAR vardag...Inte ständigt denna kamp mellan svart och vitt, allt eller ingenting, liv eller död.

I WISH IT WOULD JUST ALL GO AWAY...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0