Just nu mår jag ok...

och det får jag vara nöjd med...

Har varit ganska full fart här. Kl 11.40 gick jag till centrum, tog ut pengar o köpte en ny likadan väska som jag hade förr som gick sönder på båtresan... kl 12 kom mormor o hon fick tillbaka de pengar jag hade lånat...

Sen begav jag mig till Ica Maxi o handlade. Köpte bla en leksaks hund till Nova som man kan dra upp o så åker den på golvet. Jag filmade när jag "presenterade" henne för den, men då verkade hon inte alls så intresserad men så fort jag stängt av kameran då gick hon igång med den. Men vi får se, kanske att jag lägger ut den filmen här sen iaf...

När jag kom hem o packat upp skulle jag ringa till tandläkarhögskolan men det tutade upptaget HELA deras telefon tid. Så jag ringde växeln nyss o de sa att jag får prova igen imorrn...suuuck.

Mitt upp i allt kom  jag på att min medicin tar slut idag så jag ringde till psykologen som kastade sig i bilen o körde hit nya meds till mig. Hon sa att de ska fixa med det nu så nästa gång jag ska hämta (om 2 veckor) så ska jag kunna hämta på apoteket här i centrum som jag kunde förut INNAN jag blev inlåst på PIVA o de VÄGRADE låta mig sköta mina mediciner själv...aja.
________________________________________________________________________________________________




1 september idag då. Nu e det höst... iaf en höst månad...
Känns vemodigt o märkligt hur fort den här sommaren har gått men jag har ändå fått ut mycket av den om man räknar med att jag var INLAGD hela juni månad...

Nu håller jag på att baka LCHF bröd... luktar mums i hela lgh!
När d e klart ska jag väl ta o få i mig nån middag. Blir köttfärslimpa med nån god sås till :)

Sen om det inte regnar ikväll ska jag ta o gå ut med Nova lite, stackarn har inte fått gå ut på jätte länge...

_____________________________________________________________________________________________
MÅENDET undrar ni kanske hur det e med... kan jag säga att d undrar jag oxå... men allt löser sig (med guds vilja o vacelin)...

Nää men d känns en aning bättre än igår även om jag fortfarande känner av mörkret, ångesten o fortfarande tänker SVART... men jag ska försöka hålla ut. Bara jag inte brister hos psykologen på torsdag o det blir inläggning o grejjer, nää måste hålla god min.

:::Jag kan skratta, jag kan lé - men sorgen i mitt hjärta kan ingen se::::


______________________________________________________________________________________________

Nu ska jag kolla brödet... Ha d!


(gammal bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0