Inte så mycket bloggande idag...

Just nu känner jag mig ganska ångest full. Vet inte varför... har börjat titta på den nya serien "överlevarna" o det kanske e därför jag har ångest eftersom de precis tog upp på nyheterna att "det e ett dåligt läge att den börjar sändas precis nu när svininfluensan härjar", men de säger även att det inte skulle kunna bli så som det blir i serien... Hmm man får väl tro på det då, så inte 90 % av befolkningen dör...
_________________________________________________________________________________________________

Annars har det varit en lugn dag efter sången med kören. Jag har tittat på film, legat o halvsovit i sängen en stund, pratat med mamma, pratat med älsklingen en kortis oxå.

Imorrn ska jag få en del saker gjorda, skicka mejl,ringa,handla sen e d ju kör repetion på kvällen oxå och jag har sånglektion innan så jag ska vara där 30 min innan den börjar... Hmm, ja d blir bra, men det känns lite stressigt.
_________________________________________________________________________________________________

Nu ska jag bara kolla klart på den första delen av serien, sen ska jag krypa ner och hoppas att jag sover bort ångesten...

Vi hörs imorrn!

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0