Pirr i magen

Ja, det pirrade så där i magen som det gör ibland, när jag alldeles nyss stod framför det öppna fönstret med galler och ser att det snöar. DET SNÖAR. Iaf snöblandad regn. Och jag kände mig som ett litet barn igen och sträckte nyfiket ut armen, bara för att få känna på snöflingorna... Och jag fick så många känslor. Känslor som att den här julen kan INTE bli lika hemsk som förra. Känslor som säger att nu kommer ALLT ORDNA SIG.

Men samtidigt kommer de andra känslorna som säger "men tänk om" eller "varför ska det just ordna sig nu", och jag stod där i fönstret och erkände för mig själv att JAG KOMMER ALDRIG, HUR GÄRNA JAG ÄN VILL, KUNNA FÖRUTSPÅ FRAMTIDEN. Jag vet ingenting om morgondagen än mindre än vad jag vet om vad jag gör om 1 vecka, 2 månader eller 5 år... Och jag får helt enkelt ACCEPTERA DET.

Mmm



♥♥♥Pratade med älskling förut oxå.
Det var mys. Där e det oxå många känslor inblandade.

Jag tänker mycket på hur glad jag är som har träffat en sån go och härlig kille. Han verkar lojal, mjuk, tuff - ja allt på samma gång.

Det går inte en dag utan att jag tänker på dig Fredrik, och vid varje tanke följer ett litet leénde...
Du ska veta vad du betyder för mig.♥♥♥

_____________________________________________________________________________________________

Nu har jag fått nattmedicinen 30 minuter tidigare. Vill bara sova bort allt detta dumma. Det var en tjej som låste in sig på toan o skar sig nyss och jag känner bara JAG VILL HÄRIFRÅN ----> NUUUUUUUUUU!!!!
Pallar inte detta längre. Jag pallar inte prat om dåligt mående, ångest, blod och självmord. Det räcker väl med att man har de tankarna, man behöver väl inte prata om det HELA JÄVLA TIDEN, bara för att man e inlagd på psyk????

GRrrrr va arg jag blir. Och nu. Just NU fick jag känslan att jag e färdig här för denna gång.

JAG VILL BLI UTSKRIVEN.

Satsar på nästa vecka, onsdag eller torsdag kanske??


Nu ska jag sova.

Godnatt




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0