Jag vet ingenting

Allt e så dubbelt.
Ja jag vet jag har Borderline - då e allt dubbelt, men det e jobbigt.

Just nu sitter en "gubbe" x-tra vak på mig. Det e rond här idag, och jag både tror o hoppas att de tar bort x-tra vaket. Jag vill kunna gå på toa utan nån som stirrar på en, jag vill kunna duscha ifred.
Jag vill bara ha en stund för mig själv...

Och jag vill gå ut. Idag e det så vackert väder ute, o så sitter jag inomhus... Nää jag går inte med på det. Jag har inte ens använt mina nya boots som jag fick av mormor i helgen. De ligger i kartongen här på golvet - oanvända...
Suck...

Jag har nog inge mer att skriva nu, känner mig ganska tom.

Jag saknar Nova♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0