Vilken sida ska segra denna gång???



Jag måste bara forsätta att andas...

===21.00===

Jag ska klara detta. Jag vill klara detta. Imorgon ska jag ta bäbisarna till veterinären. Och jag SKA göra det om jag så har 45 graders feber...Ingen förkylning i världen kan stoppa mig...


Och ingen jävla dödsångest heller. Visst, vissa saker sket sig igår, men va fan...Ska jag låta det dra ner mig mot det bottenlösa igen? NEJ! För nu har det ju nästan löst sig...
Bara ett problem kvar, men det e jag ju van vid varje månad...så det e bara att bita i det sura äpplet... Som jag gör varje fucking månad.

men ändå tycker jag ibland att det e så orättvist. varför får vissa människor ha MER än vad de behöver medans andra får kämpa för att ha mat varje dag...

Men jag klagar inte. Jag har så mycket att vara glad för...Det gäller bara att vara öppen för att kunna SE de få sakerna.

Jag menar om man hade obegränsat med pengar och kunde köpa PRECIS VAD ELLER ALLT MAN VILLE skulle det vara så kul då? Att inte få längta. Att inte få drömma. Att inte få kämpa lite, för att sen få sin "belöning"?
NEJ DET TROR JAG ÄRLIGT TALAT INTE!!!

men jag tycker att ALLA borde ha rätt till det man måste ha varje dag, nämligen mat. Och det gäller inte bara mig, för jag VET att jag inte är ensam...ensam om att behöva vända på varenda krona o ändå räcker det ALDRIG. Det är inte kul...

Och vara så nära att hamna hos kronofogden att man får vara utan mat i 3 veckor e inte heller så kul...

Men som sagt jag klagar inte. Så länge jag har mat till flikkorna är jag glad. Jag klarar mig alltid...
hoppas jag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0