Sista inlägget för idag!

Pratade med mitt hjärta tidigare ikväll. Det var mysigt att höra hans röst igen och vi pratade lite om nyårsafton som vi ska fira tillsammans! Ser verkligen fram emot att träffa honom igen. Krama och hålla om honom!!! Vi ska äta gott, dricka nått gott och ha ostbricka med kex. Jag tror att min nyårsafton kommer bli great :P
Tycker så mycket om honom och det e väl med de man älskar som man ska skåla in det nya året med??!!

Nu tittar jag på tv men tänkte för en gångs skull ringa Marie. saknar henne och vårt umgänge jättemycket. Vi får försöka ta igen det på nått vis snart...
Men hon e en riktigt bra vän och kommer alltid vara det :)

Hoppas ni läsare haft en bra dag!
Imorrn blir det storhandling som gäller, får pengar imorrn! Finally :)

Pöss pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0