Mitt 2009 - Del 1

Nyårsafton 2008/2009:

Jag firade in detta året med Marie och Ing-Marie hemma hos mig. Vi drack och åt jätte gott och jag hade en jätte trevlig nyårsafton som jag kommer minnas länge till!



Januari 2009:

Den 9:e var det äntligen dags att kastrera mina flikkor Nellie och Nova. Jag varf jätte nojjig och orolig för mina bäbisar men jag lämnade de vid 9 på morgonen och hämtade de kl 15. Sen var det mycket fix & trix hemma eftersom de gärna var på stygnen så de fick ha "dum strutar" på sig... Den 19:e slapp de den iaf!



Samma dag 9/1 startade årets Lets Dance och jag fann en ny kärlek i Laila Bagge!!
Den här videon får mig att vilja ta upp dansen igen, saknar den!





Den 20/1 var första gången jag träffade en till boendestödjare som jag skulle få. Jag började må sämre igen... Jag har även startat mitt ANA projekt som inte var bra...



Februari 2009:

Den 4:e fick jag en tv hylla/möbel av Ida. Hennes pappa och hon kom till mig på kvällen och hjälpte mig få den på plats och jag blev så nöjd, och jag älskar den lika mycket fortfarande!


Innan                       och       Efter

Jag gick hos min psykolog på psykos öppen vården och nu var vi i fullt gång att planera en inläggning på psyk för mig för att jag skulle slippa LPT, poliser, ambulanser mm... Vi planerade den 24:e som inläggnings datum.

21:a skar jag mig dock. Marie kom hem till mig och det slutade med ambulans till kirurg akuten o sen vidare till psyk. Där sket sig planeringen...

Dagen efter den 22:a pratade jag med Marie igen o hon berättade då att min lilla Nellie hade ramlat ner från hennes balkong på 4:e våningen. Jag sa att hon måste ta henne till veterinären. Det visade sig att hon hade brutit det ena frambenet ILLA... Jag var så ledsen. Där satt jag inlåst o kunde inte göra nått, kunde inte vara hos min lilla bäbis som råkat ut för en olycka... det var hemskt.

Mars 2009:

Den 9:e köpte jag min laptop på Elgiganten med msk Mark och Christine som oxå var med, då blev jag lycklig

10.e var den hemskaste dagen i hela mitt liv. Kl 14 hade jag tid för avlivning av Nellie... Läs mer HÄR!

14.e vann malena eurovision och jag blev glad :)

24.e blev jag äntligen utskriven från psyk, jag sov första natten hemma hos Anna som jag hade blivit bra kompis med på psyk. Tyvärr försvann den vänskapen sen...

April 2009:

Den 4.e invigde jag o några vänner grill säsongen här på gårdarna, det var lyckat o mysigt o solen sken, läs mer HÄR!

Den 8.e började jag praktisera på Second Hand butiken här där jag bor.

Ja det hände inte så mycket mer denna månad. Jag praktiserade 2 dagar/veckan. Ibörjan trivdes jag men ganska fort började det bli jobbigt där.

Jag njöt iaf av att våren var på stormsteg :D

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Det här får räcka för nu. Fortsätter med del 2 imorrn.

Godnatt på er ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0