Grått grått grått...

så långt ögat kan nå!!!

Men grill kvällen igår blev jätte mysig o bra!!!





Tog kort på Anso o hennes minsting Anton oxå o så Marie såklart men jag vill inte lägga ut de bilderna eftersom jag inte frågat de ännu, kanske gör det sen?
Ni får nöja er med bilder på ego mig och en grill som e utbränd...ha ha ha!!!!
Hade iaf jätte trevligt.
Men så plötsligt blev d ap kallt när solen gick ner så då packade vi ihop grejjerna o gick hem.
Fast jag följde med Marie hem en sväng där jag fick en god varm kopp te (behövdes - jag vaf en isbit)!

Gick hem vid 20.40 tiden.

Och så när jag kommer till min gård går jag förbi 2 utländska killar o 1 tjej - alla i tonåren!
Och vet ni vad en av killarna sa när jag gick förbi de?

GISSA!

Tjock, ful, hora!!!

Yep, trevliga avslutande ord på en jätte trevlig dag och kväll.
Tänkte på det han hade sagt sen.
Tjock - JA det e jag!
Ful - Det kan jag vara ibland men det är alla ibland, man e inte alltid vacker...
Hora - Det e det sista jag e...

Skit samma.

Tittade på filmen Indiana Jones när jag kom hem, den nyaste. Som jag har laddat ner för ett bra tag sen.
Och jag fick en chock på slutet.

När de går ut från kyrkan så står det i texten

"Och vad passar inte bättre att fråga nu?"

några sekunder senare...

"Rebecka, vill du gifta dig med mig?"

Jag trodde jag såg fel, fattade noll. Men sen forstod jag att det e ju nån som sitter o lägger in svensk text till filmerna o han som gjorde det till just den här filmen, just den JAG laddade ner oxå, så passade han på att fria till sin tjej som väldigt konstigt nog heter Rebecka...Jag menar det e ju inte sånt jätte vanligt namn vad jag vet, och inte den stavningen heller...

Aja lite roligt var d iaf...

Planen idag var att vi skulle grilla igen för d blev mat över, men som d ser ut nu tror jag inte det e läge för det - burrrr!
Hursomhelst kommer Susana vid 14 tiden. Får väl se vad vi gör. Gissar på att vi sitter o snackar o röker bara o dricker kaffe men men trevligt med lite besök ändå!

Nä nu har jag skrivit fööör mycket, undrar om nån orkade läsa ända hit? Tveksamt!

Ska hoppa in i duschen nu!

So long darlings<3

Kommentarer
Postat av: Matilda

Mysigt med grillning! Mindre mysigt med dryga tonåringar. Själv råkade jag ut för några som frågade om jag var kille eller tjej och sen när jag gått en bit kastade dom nåt på mig, då skrek jag att dom kunde dra åt helvete jävla skitungar. He he.

2009-04-05 @ 15:42:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0