Jag lever i en tjock, tjock dimma

Finns inte några somhelst ord som kan förklara en bråkdel av vad jag går igenom just nu men rubriken säger lite. Jag är så yr så jag kan inte gå, sprutor i baken o piller piller piller för att jag ska kunna sova. Sovit i 2 dygn nästan med lite mat pauser. Ingen kraft, ingen ork. Om bara det kunde sluta gunga. Xtra Vaket e iaf borta. Det behövs ju knappast om man bara sover... Mår illa, känner mig allvarligt sjuk. Ska jag dö nu? E det så här det känns då?

Personalen har klätt julgranen här idag, jag fick glitter att ha i håret men det slet jag snabbt bort. Känns vemodigt att det snart e julafton o jag e kvar här på psyk. 8/9 blev jag inlagd, idag e det den 13/12...vart tar tiden vägen?

Fredrik mitt hjärta,min älskling. Jag e inte kapabel till att prata i telefonen just nu. Det enda jag klarar av just nu e att sova. Men du ska veta att jag saknar dig o tänker på dig massor. Jag hoppas jag blir bättre snart,då ska jag ringa dig - jag lovar. Stå ut fina du, lite till!!!!

Mormor fyllde år igår o jag har glömt ringa o gratta henne. Dåligt av mig men jag säger ju det att d enda jag klarar just nu e att sova. Inte vara social m.m

JAG LEVER I EN TJOCK,TJOCK DIMMA!!!

That was it for me, see ya!!!

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hej älskling. Klart jag står ut. Hoppas du blir bättre snart och kommer ur dimman. Har köpt julklapp till dig som du ska få snart. Tänker hela dagarna på dig min älskling. Älskar dig mycket. Puss Puss

2009-12-13 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0