Color Me

Yes, nu e jag färdigsminkad sen ska jag bara byta byxor innan jag går till bussen. Ska köpa kort till Syster på vägen som mamma inte kunnat göra. O på bussen ska jag möta mormor :)
Det ska bli riktigt kul att fira systers födelsedag som sagt. Äta god mat o tårta!


Ha ha skolfröken pose???

Och jag längtar faktiskt till julafton detta år. Ska till mamma då såklart, men mamma har bestämt att i år ska hon inte släpa hem massor med julmat som det bara blir över massa av. Utan hon ska laga EN rätt o sen ska vi ha skiit god efterrätt efteråt, kommer inte ihåg vad det heter men det e iaf, skivade jordgubbar, banan och kiwi som man värmer i ugnen och har smält VIT CHOKLAD över, så jäävla gott, hihi.
Inte nånting som man får äta så ofta bara när man kör LCHF men det e ju bara julafton 1 gång/år...
Och jag känner faktiskt likadant som jag gjorde inför min födelsedag att jag bryr mig inte om julklapparna speciellt mycket. Asså det e ju klart att det e kul att få nått, men jag tycker det roliga e ju att träffas o vara tillsammans.


Big eyes...

Kanske låter som jag blivit tråkig men jag ska tala om att det e jävligt skönt att inte känna så himla stora förväntningar över vad man ska få eftersom man sällan får det man vill ha iaf. Det känns faktiskt som om jag mognat lite sen förra julen.

Usch den vill inte jag minnas men jag gör d ändå. Jag var inlagd då och fick permis över julafton. Och gissa vad jag gjorde den dagen...
Jag hade tvättstugan och somnade i soffan o höll på att missa att hämta mina kläder eftersom jag inte hade kunnat sova natten innan.
Jag hade ingen kontakt med min familj då efter en händelse och jag var RIKTIGT deppig o nere.

Men denna jul ska det bli bättre. Jag ska iaf inte tvätta eller vara själv då.
Tycker ändå att det e bra att man vet att man "klarar" att vara själv en julafton inför framtiden. Så att man inge döör om man måste jobba på julafton o så...

Dr Peder från MBT-teamet ringde förut oxå. Vi ska träffas på månad kl 11.00. Då tar jag halv 11 bussen dit, ska ju ändå tillbaka till hispan sen...
På torsdag nästa vecka ska teamet avgöra slutgiltigt om jag ska få komma med i terapin eller inte.
Men de e ju som sagt vääldigt positiva så jag tror o hoppas att jag kommer med:)


Piercing ♥

Det känns äntligen som om saker börjar ordna sig för mig. Som att jag nu ÄNTLIGEN har valt rätt väg.
Terapin kommer vara jävligt jobbig men det ska ju inte vara lätt att gå en terapi för isf skulle man ju inte behöva gå på den. Jag ser fram emot det nya året och vad det har i beredskap för mig.

I det året inkluderar jag givetvis Fredrik. Jag önskar o hoppas att vi kan komma nära varandra riktigt ordentligt :)
Jag ser även möjlighet till att jag ska må mycket bättre och inte åka in på sjukhus så mycket.
Och jag hoppas att min ekonomiska situation ska ordna upp sig.

Ja, jag ser helt enkelt fram emot  år 2010, även fast jag vet att det inte kommer bli perfekt.
Ingenting kan nånsin bli helt perfekt.

Lyckan kommer inifrån!

Kommentarer
Postat av: Defekten

Jag är dålig på att vara konsekvent i mitt bloggläsande men hittade som vanligt hit igen. Fan vad snygg du är i lugg tjejen!



Har du fö gått ner asmycket i vikt? (är det lchf?)



You is da bomb!



Kram

2009-12-04 @ 22:12:35
URL: http://defekten.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0