Tvättstugan...

springer jag fram o tillbaka till o vi har fått en ny torktumlare för den andra e trasig o på den nya står det inte hur många minuter den ska tumla...Men jag ska strax gå ner o kolla, borde väl ta ungefär 1 timme precis som den gamla?!

Det underlättar ju inte att de håller på med nått hissarbete i min trapp heller så jag får hålla tummarna att jag får åka hiss upp när allt e klart sen...

Och jag kan inte låta bli att fantasin flyger iväg med mig o ser mig själv i ett litet hus/radhus/villa med man o barn och EGEN tvättstuga nere i källaren kanske... Gud vad jag hoppas den drömmen blir verklighet en dag...

...medans jag drömmer vidare bjuder jag på denna underbart vackra sång!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0