Mår inte bra...

Vet inte riktigt vad det e för fel på mig...vad har hänt? vad händer? har haft gnagade ångest hela dagen och jag somnade tom 1 gång till förut o sov nån timme drygt...

känns som hopplösheten har kommit ikapp mig än en gång... men jag vet inte. jag tror jag vet 1 orsak till varför jag känner mig så nere, o imorrn blir d banne mig ändring på den saken...

men jag känner mig totalt kraftlös, som ett vrak! och jag blir livrädd. snälla inte igen. jag orkar inte falla än en gång, det går inte. jag kan inte, vill inte, orkar inte, får inte. men jag vet inte hur jag ska hitta den där lilla gnistan igen som jag hade för bara några dagar sen... den känns väldigt långt borta.

jag blir rädd för mig själv o mina tankar och ja jag SER varningssignalerna men - jag tänker inte bli inlagd igen. jag har inte råd och jag SKA kunna ta mig ur detta på egen hand, utanför de låsta dörrarna, utan extra mediciner o extra vak... jag e inget litet barn. herre gud jag fyller ju snart 24 år. jag måste kunna klara mig själv, och jag vill klara mig själv.

men varför denna gnagande ångest...varför så mycket sömn...varför äter jag inte som jag ska... allt e bara ett stort varför...

o det värsta av allt e att jag tror jag vet svaret...


JAG MÅR DÅLIGT IGEN...


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Hoppas du känner dig bättre imorgon raring. Tänker på dig. Puss

2009-08-31 @ 19:18:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0