Hello Bloggen!



Inatt har jag sovit sååå otroligt gott, har inte sovit så bra på länge...Gud va skönt!

Kl 10.50 kommer psykologen o hämtar mig, fick en tid idag.

Och snälla, låt henne ha NÅGRA nyheter, om vad jag ska göra i höst. Jag pallar inte att gå ovetandes längre. Det går bara inte. JAG MÅSTE FÅ VETA NÅTT! Nån liiten detelj åtminstonne om vad jag ska göra nu framöver. Det känns verkligen som om jag står o stampar på samma ställe o jag blir gaaaalen. På mig själv men även på alla andra oxå... Varför kan inte jag vara "normal"? Ha ett jobb att gå till, tjäna pengar som alla andra o kanske slippa vända på vartenda öre för att det ska gå ihop som d i slutändan aldrig gör ändå...GRRR va arg jag blir på mig själv o på hur min uppväxt var som gjorde mig till den jag e nu... Jag vill inte att det ska stå PSYKFALL i pannan på mig längre. Jag vill inte ständigt gå omkring o vara rädd för att mörkret ska hinna ikapp mig o jag ska än en gång bli inlåst. Jag vill inte hålla på så längre. Allt jag vill ha e ett normalt liv, med man o barn, jobb och Nova såklart. E d för mycket begärt? Ibland undrar jag. Jag kanske kräver för mycket. Kanske e jag dömd att vara ett psykfall för resten av livet. MEN JAG GÅR INTE MED PÅ DET LÄNGRE! Hör ni det, all ångest, allt mörker som vilar inom mig. Jag VILL BLI FRISK! Jag behöver inte er längre. Ni har redan förstört tillräckligt för mig och nu måste jag SOPA UPP ALLT NI STÄLLT TILL MED!
(snälla, låt den här hösten bli en vändpunkt i mitt liv. På nått sätt iaf. För annars vet jag inte om jag orkar kämpa
längre)
_____________________________________________________________________________________________

Till nått helt annat. Brittan tog en cykel taxi inne i Central Park med sina pojkar härom dagen, och jag är sååå himla glad att mamma Britney äääntligen rakat av barnen sina barr på huvudet, nu e de ju riktigt söta. De ser tom stiliga o snygga ut. Välvårdade! Bra gjort Brit!


(bilder från msn.se)
_____________________________________________________________________________________________

Nu har jag o älsk inte hörts på telefon på några dagar, bara via sms. Han har börjat jobba igen, o vi båda kom fram till att det ska inte bli ett MÅSTE att höras VARJE kväll, för då blir det lätt att man tappar orkar, och det känns jätte bra. Förutom att nu börjar jag sakna hans röst, ja hela han riktigt ordentligt. Men d kanske e d som e bra att man inte hörs varje dag, man hinner sakna varandra. Åhh vad jag önskar att han var här o gav mig en bamse kram just nu... Bara krama bort min oro för framtiden o bara krama mig för att jag vill (o förhoppningsvis för att han vill oxå)!

JAG SAKNAR DIG ÄLSKLING♥
_____________________________________________________________________________________________

Nää nu ska jag gå o börja med morgon bestyren. Bädda den underbart sköna sängen, och diska, äta frukost osv osv.

HA EN TOPPEN DAG ALLA LÄSARE!

KRAAAMISAR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0