Hej då kusinen...

Ja, nu har precis Lena gått härifrån, sista gången jag ser henne för i år iaf - hon kommer nog tillbaka nästa sommar.
Det känns lite vemodigt måste jag säga, vi har haft väldigt trevligt o hittat på lite olika saker som alltid - tycker det e så kul när hon kommer hit till Sverige - men imorgon bitti åker hon tillbaka till Norge och Trondheim och sitt liv...
Tror Nova kommer sakna henne oxå.

Varför det känns extra tungt att hon åker den här gången e för att det betyder att hösten närmar sig - och det e så mycket som står på spel för min del. Saker som jag inte vet om. Och det e läskigt, därför blir hennes hemfärd en påminnelse för mig om att nu ÅTERGÅR SNART ALLT TILL DET VANLIGA...Och då kommer min fråga: Vad e mitt "vanliga"? In o ut på psyk eller...?!



Lena & jag på grillkvällen - hon gjorde en krans till mig, hihi!! Kommer sakna dig "Kusinen på Navarone"!!!!

____________________________________________________________________________________________

Vi kollade på sista Saw filmen ikväll - SAW V (5)... Den var bra men det slutade fel o vi båda e helt övertygade att det kommer komma en fortsättning...

Glömde ta min 20 medicin så jag tog den nyss, så nu får jag väl vänta tills klockan blir 23 innan jag går o lägger mig, men d gör inget - har ändå för många tankar som snurrar för att kunna sova...

Undrar vad jag ska göra i höst - blir d terapi eller praktik, nått av det lovade min psykolog iaf... Känns jobbigt att gå ovetandes. Vill veta på ett ungefär vad jag ska syssla med.

Det känns som oavsett vad jag gör kommer denna höst ändra mitt liv på nått sätt, känner det JÄTTE STARKT, att jag står inför en förändring i mitt liv - lite som ett vägskäl. Nu gäller det bara för mig, än en gång, att välja RÄTT väg och inte FEL som jag tycks lyckats göra de senaste åren...eller jag vet inte...

Så mycket tankar o funderingar så jag blir alldeles yr. Vart är jag påväg, vart e mitt liv påväg? Vilka val ska jag välja o inte välja? Hur vet jag vad som e rätt o fel? Vet någon det?

Nää usch Becka nu får du sluta, skulle kunna fylla hela inlägget med sånna frågor o ändå e det ingen som kan svaret på de, eller?!!!



Försöker läsa detta o TA TILL mig detta varje dag, flera gånger - men det verkar inte riktigt gå in i djupet av mig... JAG KAN VÄL INTE VARA EN VINNARE???!!!!



Hursomhelst - nu ska jag försöka glömma tankarna för en stund, se om d e nått på TV... Sen tar jag o kryper ner, måste ju ändå upp kl 9 SENAST imorrn.


Kommentarer
Postat av: alec

okej.. aja men det gör inget.. trodde det va någon jag kände som hade skrivit det.. säg till henne på skarpen att man inte skriver så, MEN DET ÄR LUGNT för jag vet ju att hon inte mår speciellt bra.. och hälsa henne att hon är söt ändå :P



hur mår du då?

2009-08-07 @ 14:10:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0