Godmorgon Bloggen!



Hur e d med er idag då?? Själv e d bra! Var som sagt ap trött igår så jag gick o la mig jätte tidigt o somnade efter ca 20 min, klockan var inte mycket då...
Vaknade till min fasa av en vääälddigt spinnande o gosig katt imorse kl 4.40, men jag gjorde allt i min makt för att inte vakna "på riktigt" o gå upp, så jag lyckades somna om o vaknade nu strax innan 8.00... Skönt, hade iofs gärna sovit till 9 för jag känner mig förtfarande lite trött - men  jag hoppas att min sömn rytm har rättat till sig nu...

Ja idag vet jag inte riktigt ännu vad jag ska göra.

Väntar på att Marie ska vakna o ringa mig. Vi får väl se, vi kanske kan ses, det vore super trevligt, var ju ett tag sen nu... :(
Annars har mamma sagt att jag gärna får komma o äta middag hos de, så ska jag inte träffa Marie så gör jag väl det istället...
Men som sagt har inget bestämt ännu...

Om ni undrar hur det e med mitt mående så måste jag väl säga att det e (på topp) bra!
Men det e många tankar o funderingar som snurrar i mitt huvud. Ibland känns det som om jag varken vet ut eller in. Hinner inte med i svängarna känns d som. Allt har gått så fort, de här sista veckorna.
Jag ÄR nervös o orolig för hur framtiden ska se ut för mig, både när det gäller terapi eller praktik o nu oxå kanske KÄRLEK♥

Jag vet att jag MÅSTE försöka vara HÄR & NU! Inte där framme, om 3 månader eller så o inte 1 år tillbaka i tiden utan BARA VARA HÄR OCH NU OCH NJUTA AV DET SOM E BRA I MITT LIV.

Men d e svårt, har alltid haft svårt för d, men träning ger färdighet som sagt...

(men jag måste erkänna att det pirrar extra mycket i magen på mig när jag tänker på hösten som ska komma, med allt vad den har att erbjuda - både jobbigt (terapin o ekonomi) och kul (kanske ÄKTA KÄRLEK??!!).

Men jag försöker ta en dag i taget, det känns som d e vad jag klarar nu. Börjar jag fladdra iväg för långt kommer ångesten ikapp mig o jag får PANIK!!!

Men som sagt i stora drag mår jag nog bra, så bra som det nog var väldigt länge sen jag gjorde. Men jag vet oxå att det kan vända på 2 timmar eller tom 3 sekunder - och jag faller handlöst ner i mörkret... Men jag ska kämpa, och det e alltid lättare & roligare om man har NÅGON SPECIELL att kämpa extra för och med... Så jag hoppas på det bästa på den fronten. Jaa jag tror ni fattar att jag tänker på min PRINS♥

Nää nu ska jag dricka upp mitt snabb kaffe (orkade inte brygga vanligt - höjden av lathet eller??) o ta min 2 cigg för idag o sitta o njuta av de lite kyliga o höstiga vindarna på balkongen!



Känner ni förresten att DET LUKTAR HÖST UTE NU, i vinden o naturen osv... Jag känner det iaf!

Ha en SUPER DUPER BRA LÖRDAG ALLA LÄSARE.

PUSS O KRAMISAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0