Godis...

Jag har ett sånt eeenoormt godis sug just nu. kom från ingenstans o vägrar försvinna, men jag ska inte ge efter... nej måste stå emot äcklet...

energin bara försvann o jag med den. orkar ingenting, har inte lust med nått...

har iaf gjort ren ballerina skorna nu o torkat av det VÄÄLDIGT smutsiga bordet på balkongen, men jag behöver diska... men jag orkar inte... vet inte om jag ska bjuda över lena heller, känner för att vara själv ikväll, fast d e ju ändå kul med sällskap...

äsch vette faan

tror jag ska göra mig en smoothie. lär nog få bort godissuget lite o öka min energi något.

o ja som skulle gå ut med nova...jag orkar helt enkelt inte...

aja

smoothie va det...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0