Älskar och hatar mitt liv(hur ska jag göra för att vända detta)?



Mina känslor kastar sig över mig med en styrka som jag inte kan beskriva. Ångest, skuldkänslor, skam och äckelkänslor över vad jag har blivit äter upp mig inifrån. Jag vill dö.Så mycket så att det ofta vänder till att jag vill leva. Kan inte förklara hur det går till men det är så det känns. Jag inser att jag behöver vända mina tankar, mitt sätt att leva. Men hur. Och har jag orken? Kraften? Jag har insett nu att jag behöver hjälp. Mycket hjälp. Men jag har även insett att det är INGEN som kan göra jobbet åt mig. Det är bara jag som kan göra det och jag blir livrädd. Vart är den där hjälten, som ska komma ridande på en vit häst och ta mig långt bort från allt det hemska. Jag inser nu, att den enda hjälten som finns, är jag själv, och än en gång blir jag livrädd. jag vet inte hur jag ska vända detta helvete till någonting positivt och det får mig att fly. Fly från mig själv, mina tankar och känslor. Men det hjälper inte. Till slut kommer de ifatt mig och attackerar mig med dubbel styrka. Jag måste sluta fly och ta tag i det jobbiga. Jag vill leva. Så ofta att det vänder till att jag vill dö.

Jag behöver hjälp. Jag behöver hjälpa mig själv.
Men som sagt. Jag är rädd. Livrädd.


Livrädd för att leva.
Rädd för att dö.


bajs.

====19.12===
Har tittat på Heartbreak Hotel o jag vill FESTA!!!
Funderar på att göra som de ikväll, gå ut alldeles själv...

Men jag tror inte det.

BAJS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0