ÅÅÅÅNGEST!

Ska ta sömnisar o gå o sova nu...
Är LIVRÄDD för sängen.
Eller rättare sagt för alla jävla tankar om självmord, död, blod, ångest o bara massa skit som tar över min hjärna så fort jag lägger mig i sängen.

Bajs.

Men det ska gå(hoppas jag)


Käre Gud!

Dagen är slut, en dag som så många som jag har levat och många fler som jag kan leva i Din välsignade nåd och i Ditt ljus.

När din mantel av mörker faller, låt frid komma till mitt hjärta och all förtvivlan bytas ut mot glädje över att jag har genomfört ännu en dag i Din tjänst.

Jag kallar Dina änglar att vaka över mig och ge mig lugn sömn och välsignade drömmar som stannar kvar i mitt medvetande när jag vaknar, så att jag kan lära mig och växa genom den tidlösa visdomen från den eviga ande Du blåste in i mig när Du skapade mig.

AMEN!

 

(av Sylvia Browne)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0