Ni ska jag fanimej ta och ändra på detta!!!



Jag kanske inte är en vinnare just nu, men jag ska fanimej bli en - SNART!!!



Jepp det e den!

Marie var här en stund ikväll. Och även om hon var lika deppig som jag så lyckades hon ändå peppa upp mig, som alltid. Vet inte hur hon beter sig, hö hö!

Efter hon hade gått pyntade jag lägenheten med lite glitter...
Ja nånting iaf.

Och nu känner jag att jag MÅSTE börja tänka POSITIVA TANKAR!!!
Inte negativa.
Resultatet blir ju därefter....

Just nu sprudlar det inom mig och jag vill bara BÖRJA LEVA!!!
INTE ÖVERLEVA
INTE FÖRSÖKA DÖ,
LEVA!!!

Imorgon ska jag till psykologen. Hon kommer o hämtar mig med bil o kör hem mig sen. Trots att jag inte kan betala för besöket o för att jag inte hade nått att åka kommunalt med...
Det betyder nog att hon blev lite orolig sist...
(det var jag oxå om jag ska vara ärlig)

Men nu har jag iaf bestämmt mig, igen, att försöka - lite extra denna gång.
Försöka se det jag har istället för det jag inte har.

Jag har tex
  • En "riktig"lägenhet
  • 2 underbara katter
  • Möbler så att jag klarar mig(visst inte speciellt hela och snygga men jag har de)
  • Snygg mobil (o väldigt bra)
  • En underbar vän
Ja kommer inte på mer men det här räcker väl ett tag iaf...

Visst jag har bara 1 lr 2 kr kvar att leva på tills den 19:e. Jag kanske får vara utan mjölk, pålägg osv.
Men jag har kattmat
Och jag har lite mat till mig oxå....

Och framför allt, jag har mig själv. Och jag lever. Efter allt jag har utsatt mig för kunde jag lika gärna varit död nu.
Så nu ska jag se till att LEVA som om jag är LEVANDE oxå. Inte leva som om jag vore död!

Bjuder på denna, den filmen är underbar, får mig alltid på så gott humör och jag vill bara göra och sjunga precis som de gör! Love it!!!



NOBODY OWNS ME!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0