I have a dream a song to sing...

I HAVE A DREAM!

Nu säger jag godnatt.
Har precis rökt natt ciggen o tagit sömnisar för ett tag sen.

Och jag stod sådär som man bara gör om man verkligen KÄNNER nått, på balkongen och sjöng "I Have A Dream". Och en kall kår kröp längs min ryggrad. Jag menade alla ord jag sjöng ut, utan att bry mig om ifall grannarna hörde eller om alla som gick nedanför hörde. JAG SJÖNG UT MIN DRÖM!
Och jag känner att nu kan allt bara bli bättre. 2009 ska bli året ALLT förändras för mig. Jag har bestämt mig. Men självklart känner jag rädsla och skräck. Skräck för att det här "försöket" oxå ska gå åt helvete. Men jag KÄNNER att vad har jag att förlora? Jag har försökt många många gånger och jag kanske kommer vara tvungen att försöka många gånger till. MEN JAG SKA INTE GE UPP! Jag ska skaffa mig ett liv. Ett bra liv. Ingen lyx. Inget oöverkommligt. Bara ett bra liv.
Jag ska må bra innifrån. På riktigt. Jag mår bra nu!
Och jag känner mig lite patetisk, när jag sitter här med ett LPT på mig, och säger att allt ska bli bra, men det ska det.
I WILL NEVER GIVE UP HOPE!

I have a dream, a song to sing, to help me cope with anything...


Good Night<333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0