Vardagen tar fart igen...

ja, imorrn då asså :)




Men jag ser fram emot att få vara som vanlig nu igen. Efter att ha endast växlat mellan soff läge o säng läge i en vecka tycker jag det ska bli oerhört skönt att vardagen kommer tillbaka imorrn.

Men jag känner att jag är inte helt TIPP TOPP ännu, jag blir fort trött o varm, det behövs väldigt lite märker jag. Så för att inte utmana ödet för mycket tar jag o åker färdtjänst dit jag ska i början av veckan.

Imorrn ska jag på gruppterapin, men e liite nervös för min ena grupp terapuet ringde i fredags o bad mig att jag ska komma 30 minuter innan för det har hänt något i gruppen som de vill (och tycker) att jag ska få veta. När jag tänker på d så blir jag skiiit nojjig. Vad kan det vara. Jag berättade det för mamma o hon sa: "Tänk om det e någon som har tagit livet av sig?!"
Skit asså, nää det får inte vara det. Det känns som om det skulle få mig att kuka ur på riktigt.



Jag behöver handla imorrn oxå, skulle behöva komma till maxi. Vi får se om jag tar mig dit eller om jag handlar nån annanstans?

Nu e jag nyduschad. Tidigare idag tog jag hand om köket, 1 veckas stök blir ganska mycket, o sen bytte jag rent i sängen så jag ser redan fram emot att krypa ner under täcket!

Betalat räkningar har jag gjort idag oxå. Så skönt att jag fick det gjort äntligen. Skulle ha gjort det i veckan som var men min feber hindrade mig.

Åhhhh, jag måste även imorrn ta tag i mitt "projekt" igen efter denna vecka då den vilat. Jag måste bestämma en tid varje dag då jag BARA ÄGNAR MIG ÅT DETTA.
Ska fundera vilken som kan bli bäst - morgon,förmiddag eller eftermiddag eller kväll?? Hmm aja.

Undrar om d e nån som ens bryr sig att läsa allt detta "strunt". But wtf, jag behövde skriva av mig lite bara...



Nu ska jag gå o sätta på mig lite kläder. Kan ju inte sitta i min badrock hela kvällen?!!! Sen ska jag titta på AFV. Jag har blivit helt obsessed av det programmet.

PUSSILUSS!!!!

Kommentarer
Postat av: P

tack för dina underbara klocka ord! Kram P

2010-03-30 @ 23:19:27
URL: http://psykiatrin.blogg.se/
Postat av: Ing-Marie

Hej Becka!! Det var ett tag sen eller hur, men jag måste säga att jag tycker ditt foto i början av bloggen är SÅÅÅÅ fint, du ser ut som en fotomodell:))

Hoppas allt är bra och att det inte var nåt hemskt som hade hänt på terapin..tänker på dig o undrar hur du har det, så det var kul att du öppnade bloggen igen!

Kram o ha det bra!!

Ing-Marie

2010-03-31 @ 11:55:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0