Keep on walking

Ja det e fortsatt strul med min bredbands o internet levenratör. Det skulle ha kommit igång i söndags och ja, nu e det tisdag. Jag väntar på samtal från de...

Men jag ringde DHL imorse iaf för jag blev livrädd när d stod på godssökningen att jag har AVVISAT min leverans kl 15.45 igår. Det var ingen som var här men det verkar ordna sig. Jag har gett de mitt mobilnr eftersom det var där problemet uppstod. DEt e ju port telefon här o de fick ju inte tag på mig eftersom min telefon ej fungerar. Men hon jag pratade med sa att imorrn ska jag få min laptop och de ska ringa på min mobil när de e här. Så nu håller jag tummarna att det blir så :)

Nu har jag strax tvättstugan, samtidigt som jag frostar av frysen (e bra att passa på att göra det nu när man kan ha varorna på balkongen) och jag ska försöka städa här hemma idag oxå.

Ikväll är det kör rep, ska bli as kul att sjunga igen. På söndag ska vi sjunga på högmässan i kyrkan så det gäller att man lär sig sångerna nu :) Speciellt eftersom mamma o syster ska komma o lyssna :P

Have a great day :D

Kisses ´n Hugs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0