♥Fairytale♥

Om ändå livet vore som en saga... undrar om man skulle stå ut lättare då? Idag har jag varit på bibloteket och träffat min mentor för mitt projekt som jag håller på med. Allt verkar bra och jag fick mycket hjälp och stöd i att fortsätta. Nu hoppas jag bara att jag kan få ordning på min lilla rosa skönhet. Har precis skickat iväg ett klagomejl till henne jag köpte den av där jag ärligt talar om hur elekt det var att LJUGA för mig bara för att kunna sälja. Det finns väldigt många ego människor ute i världen har jag märkt vare sig man vill eller inte.

Men jag ska fortsätta med min kamp, med mitt liv. Som om jag hade ett val, eller nått?!

Det känns som om jag ska svimma. Overklighetskänslor eller ångest? Både och gissar jag.

LOVE till er ärliga människor där ute :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0