Skärp dig, Rebecka!

Fan i helvete vad jag blir arg på mig själv. Jag VILL ju verkligen detta, ändå så agerar jag precis tvärt emot. vad e det jag INTE fattar. Man kan inte både ha kvar kakan och äta upp den, det går inte Becka... FATTA NÅNGÅNG! Ingen kan göra jobbet ÅT dig, hur mycket de än skulle vilja... DU måste klara detta själv. Varför Becka. Varför vill du så gärna, säger till dig själv att "nu ska jag börja" för att 5 minuter senare göra motsatsen. JAG BLIR RIKTIGT FÖRBANNAD.

Ok, nu e det upp till BEVIS. Det e NU eller ALDRIG!.

Kasta allt som du har och inte skaffa nytt... MINST 2 veckor "avgiftning" sen VET DU att det går lättare. Och Rebecka, du har ju faktiskt grejjat detta förut. Vad e det som får dig att tro att du INTE skulle klara det denna gång? Precis, du kan göra allt - bara du verkligen VILL...

Ja
, det var en utskällning på mig själv. Jag blir så förbannat trött bara, men nu e det som sagt hårda bud som gäller. Jag VILL och jag KAN. Vad väntar jag på. Ja, det undrar jag oxå...

Nu kommer snart mamma o hennes väninna hit och ska lämna ett glasbord till mig och lite prydnads saker. Mamma ska köpa (billigt) min stationära dator för lillsyrrans har gått sönder och så ska mamma få ett par helfigurs speglar som jag hittade i mitt mycket bra grovsops rum.
Sen blev jag även bjuden på lunch hemma hos mamma, det e ju trevligt.

Imorrn ska jag till mormor o hjälpa henne damma. DET e nått jag skulle behöva göra här hemma oxå... Storstäda... fan d e över en vecka sen jag gjorde det... Kommer väl snart kunna ge namn åt alla mina nya husdjur - Damm råttorna... Usch, nää jag tar tag idet när jag kommer hem sen eller imorrn.

Ha en bra dag alla läsare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

ska du på avgiftning gumman?

varför detta?

2010-01-25 @ 22:09:44
URL: http://bemyssuperstar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0