Psykiskt maraton!

Yes, nu ska jag strax iväg på vatten gympa för första gången på väääldigt länge. Det ska bli jätte skönt att börja på det igen. Sen lite senare i eftermiddag kommer älsklingen ♥ Han ska vara här hos mig tills på söndag och vi ska myyysa i massor. Titta på Lets Dance och Robinson och bara ha det bra :)

Inatt fick jag sova första gången på flera nätter UTAN att drömma intensiva mardrömmar och jag vaknade UTAN att vara helt död och tung i huvudet. Vet ni hur jag gjorde för att slippa drömmarna? Jo jag BAD! Asså jag är inte på något sätt jätte religös, men jag tror starkt på att det finns en HÖGRE KRAFT, kalla det Gud eller vad ni vill. Jag har läst så jätte många andliga böcker av bla Sylvia Browne och har därifrån LÄRT mig att man ska BE om hjälp, så, sagt och gjort. Igår kväll när jag hade lagt mig så bad jag om att få sova UTAN att behöva uppleva de hemska mardrömmarna jag haft i veckor, jag bad oxå om att om jag drömmer så vill jag gärna komma ihåg drömmen så jag kan LÄRA MIG utav den. Sist när jag la mig i sov ställning gjorde jag en sak som mamma tipsade mig om, jag blundade och föreställde mig att 3 ärke änglar stod bredvid mig och bakom mig och la sina vingar omkring mig och där skulle jag sova, tryggt, och skyddad från allt ont...

Och ja, jag förstår att många säkert tycker detta e flummigt MEN när jag vaknade i morse så var jag pigg. Inte tung i huvudet OCH jag har INTE drömt några bad dreams.
DET FUNKAR!!!

Klart det funkar när jag tänker efter. Mamma sa det oxå nu när vi pratade en stund hon ringde och väckte mig).

Jag ska fortsätta med att göra detta varje kväll, för som jag har haft det de senaste veckorna är nått som jag aldrig vill uppleva igen... Kan inte förklara men det har känts ungefär som att leva 2 liv, en på dagen, och en på natten. Ja för mina drömmar har varit så intesiva och kraftfulla så när jag har vaknat så har det känts som om jag har sprungit ett PSYKISKT MARATON! Inte konstigt att jag varit så BOMB trött när jag vaknat.

Nej men detta ska bli bra.

Och det kan inte bli bättre än att jag ska nu få sova 2 nätter bredvid min prins ♥



Har du någon gång upplevt så starka och intensiva drömmar att du har vaknat och inte känts som om du har sovit alls pga att du e så trött?

Nää nu måste jag rusa.

Ha en toppen dag alla läsare, och svara gärna på min fråga...

PUSS & KRAM
/Becky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0