Lugn dag...



ja, det har varit en ganska lugn och behaglig dag hittills. Trots att jag STORstädat hela lgh JÄTTE NOGA! Jag dammade i princip ÖVERALLT, var extra noga med dammsugningen o även med torkning av alla golv.

Var väl klar kanske strax efter kl 14. Då var jag såååå hungrig eftersom jag inte hade ätit nån frukost så då ställde jag mig vid spisen och stekte LCHF-pannkakor som jag sen mumsade i mig, guuud va gott det var.

Jag har verkligen njutit heela dagen av solen. Den påminner mig om att våren kommer så småningom - min absolut bästa årstid :)

Sen kan jag även tala om att mamma blev utskriven tidigt i förmiddags. Hon ringde mig när hon väntade på färdtjänst utanför St Göran. Hon berättade att läkaren och sjuksköterskorna hade kallat henne för en "medicinsk sensation" och de menade att INGEN som gjort samma operation har varit uppe på benen och gått som mamma var.

Jag hoppas det har gått bra för mamma hemma nu, vi ska höras lite senare ikväll så jag vet att hon lever...

Brrrrr sitter här o fryyyser, mina fingrar e iskalla. Har haft balkongdörren öppen ett bra tag nu, jag vill alltid vädra samtidigt som jag städar, tycker det hör ihop!
Jag skulle verkligen behöva gå o handla lite, det e en del som fattas men jag tror jag väntar till imorrn när jag passerar LIDL på vägen hem från terapin...
Dels för att jag inte känner för att gå ut idag och för att jag e så trött. Det blev väldigt mycket åkande igår hit o dit och då brukar jag alltid vara helt slut dagen efter.

Måste oxå ta o kolla igenom min email o titta efter vad jag har beställt för grejjer hem egentligen, minns inte allt - he he he.

Ja ja, hoppas ni får en bra söndags kväll, jag e btw, supernöjd över att det var HANS som tog hem Robinson igår. Verkligen en bra vinnare...(ja min åsikt om honom förändrades snabbt när jag insåg vilka IDIOTER Jimmy o framför allt ANDERS var...)

PUSS & KRAM

BECKY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0