Länge sen, bloggen!

Hej allihopa! Nån som har saknat mig??? Ja jag har faktiskt saknat att skriva här kände jag nu. Det här blir ju ett beroende efter ett tag. Ett bra eller ett dåligt sådant kan man ju kanske undra...??!!

Ja nu känns det iaf verkligen som om VARDAGEN har kommit igång igen. Idag har jag tvättat kläder. Vet ni hur ÄCKLIGT ett par dagar gammal mjölk luktar..? Jo jag kan tala om att det luktar INTE hallon. Jag klantade mig häromdagen och tappade 1 liter(oöppnad) mjölk i golvet o det sprack o all mjölk rann ut. Jag sprang o hämtade handdukar som jag sanbbt la över soppan så att inte mjölken skulle börja rinna in mellan skåpen i köket osv, ja sen har jag inte fått någon tvätt tid förrän idag. Och jag looovar, det var inte kul att öppna tvättkorgen. FY FAAAN, det luktade, hmm, BAJS! Ja jag lovar, avföring, prutt. FY BUBBLAN!!! Ja ja nu e iaf allt RENT och luktar tvättmedel. Som tur e blev det inga fläckar iaf. Ha ha ha ha...

Sen tog jag det lugnt, kollade på en film, åt middag, pratade en stund med min älskling ♥ (som kommer nu till helgen igen, ska bli UNDERBART!!!). Kl 16 kom Susana. Kändes bra men lite konstigt. Har lixom inte träffat henne sen jag blev inlagd nästan, 4 månader sen. Men det var trevligt. Vi drack kaffe o snackade massa skit - alltid kul!

Ja och så ringde jag Föreningen FVO och bokade en tid, på torsdag kl 10.30 ska jag dit. Måste fixa en massa papper som jag ska ta med mig imorrn bara.

Sen på fredag börjar jag på vattengympa. Ska bli UNDERBART SKÖNT!!! Nu när jag äntligen kommit igång med kosten och lyckats gå ner i vikt lite så passar det UTMÄRKT!! Förresten, blev lite glad för Susana frågade faktiskt om jag gått ner i vikt, hon sa att det syntes. Alltid kul!

Och ja, på måndag den 18/e drar ju allvaret igång. MBT-terapin here I come! Nervöst men kul och spännande mest!

Men det e om 1 vecka det.

Hittills har mitt 2010 varit väldigt bra! För bra? Nää!

Nu ska jag glo lite på TV.
Vi hörs.

Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0