Gammal eller tönt?

Jag funderar starkt på vad som hänt med mig...De senaste veckorna, framför allt den senaste, har jag gjort nått som jag aldrig skulle kunna tänka mig att göra för bara ett par månader sen...

Jag har börjat titta på NYHETSMORGON och nyheterna. Och vet ni vad - jag gillar det. Jag tycker det e BRA!

Jag lovar, jag hade lovat mig själv att jag ALDRIG skulle bli så töntig, tråkig eller gammal så att jag skulle göra det. Men nu e jag där... Betyder det att jag e gammal, tråkig och töntig nu?? vet ni, det tycker jag inte... Precis som jag loovade mig själv i alla dessa år att jag ALDRIG skulle börja dricka kaffe började jag pimpla koffeinet när jag var 18-19 år. Visst, jag var mycket äldre än min mormor som började dricka kaffe när hon var 12 och min syster som har drickit sen hon var 10-11 år. Men ändå.

Men hade nån sagt till mig för 2-3 månader sen att jag nu skulle vara nästan BESATT av nyheterna skulle jag bara skaka på huvudet och gap skratta...

Jag gissar på att det e min älskade pojkvän som har fått mig att gilla detta. När han har varit hos mig har ibland nyheterna åkt på och även nyhetsmorgon...

Aja, jag är fortfarande relativt ung, faktiskt ganska cool måste jag säga och numera lite mer insatt i världen om kring mig...

Över till nått annat nu.

Jag fick en önskan om att länka till SUPER MARIO BROS.3 så här kommer den LÄNKEN!

Idag trodde jag att jag skulle till mormor o hjälpa henne att damma lite men hon ville inte det... Jag ska ev gå till henne på tisdag istället.

Så, då återstår bara att jag ska komma på nått annat att göra idag då. Funderar på att promenera till Maxi o kolla på en DVD-spelare som har varit väldigt billig länge nu, 299 kr, men jag måste vara HELT säker på att den kan spela upp brända skivor oxå. Men det kan ju vara bra att jag går o tar reda på det...

Sen måste jag oxå köpa en limpa cigg.

Aja hoppas ni får en bra dag.

Puss & Kram
/Becky

Kommentarer
Postat av: AtroCious

Tack så mycket! Ja, jag har gjort den själv. :)

2010-01-24 @ 18:35:07
URL: http://theatrocious.blogspot.com/
Postat av: Eva

Tack snälla! Här ska spelas :D

2010-01-24 @ 19:32:49
URL: http://nonplus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0