Räkningar

FAAAN jag har lyckats samla på mig skiiit många räkningar denna månad, hur vet jag inte. Har egentligen inte sån jätte koll, men jag trodde verkligen att jag hade bättre koll än så här. Hmm aja, det e bara att betala - sen får jag leva på ägg nästa månad oxå. Jag går ju iaf inte upp i vikt. Skönt att alla förutom de 2 som jag inte fått hem ännu e inlagda och dras när de ska. Det e så JÄVLA skönt med internet bank. Va bortskämd man e...he he he.

Har fört över massa bilder från mobilen oxå, äntligen. Här bjussar jag på några!


Nova poserade riktigt bra i sovrummet för ett par veckor sen. Fick en hel drös med fina bilder där man för en gångs skull kan se hennes söta lilla ansikte...


Jag och Lillian på puben "Bocken" i Eriksberg.


Carola var med oxå, sötis!


Nova ute i solen för några dagar sedan...


Nova låg lite konstigt i soffan igår...he he he♥

Nu ska jag ägna mig åt lite seriöst TV tittande.

KRAAAAM PÅ ER ALLA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0