gIrLs NiGhT with my sister ♥

Tjenare tjenare på alla er ute i världen :)

Ville bara kika in för en snabb uppdatering.

Ikväll, eller kl 17.15 för att vara exakt kommer min lillasyster hem till mig. Vi ska bara ta det lugnt, kolla på nån film eventuellt o även kanske skrämma upp oss själva med läskiga videoklipp på TUBEN, hihi.
Ska bli myyys att få hit min lilla bäääbis. Hmm kan INTE fatta att hon fyller 13 år i år, börjar alltså HÖGSTADIET efter sommarn. SKIT vart tar tiden vägen lixom...

Aja

Nu ska jag glo på FÖRHÄXAD - min favvo serie.

PUSSAR O KRAMAR♥

Kommentarer
Postat av: claes bielke

hej på dig hoppas ni fick en trevlig kväll ni två mvh claes

2010-04-10 @ 23:55:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0