Allt is back to normal!

SVENGELSKA ROCKS :)

Tjena på er... ni som läser detta.

Nu e påskhelgen över och jag går tillbaka till min vardag, på både gott & ont kanske man ska säga...
Idag har jag en hel del saker att göra.

*Tvätta
*Lämna paket för retunering på macken
*Hämta mediciner på Apoteket
*Hämta tvätten
*Packa upp den o vika den, lägga in den i garderoberna
*MÅSTE sätta igång med mitt "projekt" oxå efter påsklovet

Ja jag kan iaf tala om att min påskhelg blev mycket lyckad. På påskaftonen var jag hemma hos mamma o syster, med min mormor o syster pappa. Mamma hade lagat jätte god mat
-Förrätt: "Svampar på gröna ängen"
-Huvudrätt: Kyckling gryta
-Efterrätt: Magnum GLAAAASS

Jag och syster fick lite presenter o sen fick vi även leta påskägg som innehöll lite smaskens:P Känns lite töntigt att JAG ska leta efter ägg precis som ett barn men hela min familj säger att det ÄR barnen som ska leta och jag e ju uppenbarligen ett utav barnen i denna familj, även fast jag fyller 25 år i slutet av året... Hmm aja. Det e ju aldrig fel med överraskningar :P

Jag gav även mamma o mormor o syster några påskpresenter. Mamma fick en lila spargris med texten VÄRLDENS BÄSTA MAMMA på, och en body lotion med doft av LAVENDEL och MINT.
Syster fick en ubergullig liiiten sköldpadda att sätta på nycklarna och en snygg/fin nessesär med grönt o lite blommor på. Fick dock en liten chock när hon öppnade den, det var tydligen flera st av de men i nedåtgående storlek, ha ha ha.
Mormor var lika svårt som alltid att hitta på nånting till men hon fick tillslut en body lotion med doft av HALLON och MELON. Hon verkade bli glad iaf, alla verkade bli glada så det e ju bra.

I söndags sjöng jag med min kör på högmässan i kyrkan o det uppskattades mycket. Vi fick spontan APPLÅDER av den nästan FULLSATTA församlingen efter alla 3 framförda sånger, vilket naturligtvis var jätte kul. Efterråt blev det fika. Sen följde jag med LILLIAN hem, hon var så gullig och bjöd mig på god mat och VÄLDIGT trevligt sällskap!!

Igår var en SLAPPARDAG, det enda jag gjorde var att glo på film i soffan och typ sparka mig trött he he he, men man kan behöva sånna dagar oxå, för nu e ju som sagt vardagen tillbaka med all sin stress men även sin charm.

Ha det bäst allihopa!

PUSS



Nova var väääldigt "mammig" härom kvällen. När jag satt vid datorn kom hon o la sig som en bäbis i mina armar. Och hon låg så i nästan 20 minuter...MYYYYYS ♥♥♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0