Min första blogg!

Jag började blogga i september 2007, precis när jag flyttat från mitt andra beh.hem till en träningslgh...

Om ni vill veta lite mig från "förr i tiden" gå då gärna in på den gamla bloggen o läs, kanske hittar du nått du undrat över...

TILL MIN GAMLA och första BLOGG
________________________________________________________________________________________________

Just nu börjar den gnagade ångesten jag haft utöver kvällen sakta men säkert försvinna. Idag har iaf varit en bra ät dag, dvs LCHF dag! Det e jag stolt över.

Blir så lessen när jag vet att jag har gått upp de 5 kg jag hade gått ner här på psyk, men vad kan man göra här mer än att tröstäta godis... speciellt när maten suuuuger oxå.

Men jag ska ta tag i detta igen nu. På måndag börjar jag om, helt om. Raderar alla gamla inlägg från min mat blogg o startar om på nytt. Det e bra, det vill jag.

FÖR JAG VET,
ATT JAG KAN LYCKAS.

yep


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0