Friskheten

Jag sitter här på sängen, med mitt dropp och funderar på om jag är "frisk" nu. Asså jag menar så frisk så att jag klarar att bli utskriven...

Vette fan. jag tvekar, för igår kväll fick jag världens panik ångest attack igen. Jag mådde skit igen, vilket resulterade i några nya brännskador...
Ahhhhh jag blir så trött på mig själv o min diagnos. Kan jag inte bara få må bra, eller åtminstone OK?????

Idag ska jag iaf satsa på att komma iväg på kör repetion på kvällen. Mamma har bjudit mig på middag oxå. Så det skulle vara lite kul om jag kunde få åka till henne o sen kören... Men vi får väl se. Förra måndagen sket det sig för jag fick en dunder ångest attack precis när Susana kom o skulle följa med mig.

Men det e färdigt med det nu tycker jag. Jag behöver inga fler sånna. Hela mina armar o ben visar tydligt att jag har haft sånna ångest attacker färdigt nu, egentligen för länge sen...
Men det e som att ångesten inte vill släppa taget, eller kan det vara så att det e jag som inte vill släppa taget om ångesten...börjar fundera.
Jag vill bli frisk, må bra.

Jag längtar efter friskheten!

Hur e det med er idag vänner? Skriv gärna o berätta hur ni mår o vad ni har för er!



Nu e det snart mat, jag e as hungrig.

Och mitt dumma dropp vill inte fungera o jag har lust att bara slita ut det. Lägga benen på ryggen och springa ifrån allting...

Suuuck

Kommentarer
Postat av: Mergime

Du klarar detta !

med mig är det inte så bra, var nära på

att ta en överdos i morse... Och faila med maten

men jag kämpar. hoppas du får en bra kväll. kram

2009-10-26 @ 16:22:39
URL: http://mergimebytyqi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0