Candy

Ligger här i sängen och lyssnar på Never ending Story med Within Temptation och e så fruktansvärt godis sugen.
Det känns som om det e flera veckor sen jag åt godis när det i själva verket är typ 3 dagar sen...

De var här från MBT-teamet för en stund sen och jag fick en DRÖS med papper med frågor som jag ska fylla i, så fort som möjligt... Sen fick jag en sista tid till detta med själva UTREDNINGEN, på måndag kl 10.

Har varit på ssk Christoffer och frågat när jag ska få dagens dos dropp (jag har 2 ggr kvar) och då sa han att han kunde sätta det på en gång eftersom jag redan hade nål. Men det gjorde så satans ont. Visade sig att kärlet hade spruckit så det var bara att ta bort nålen. Och så skulle han sätta en ny, men han gav upp så nu ska de ringa efter stick hjälp IGEN...

Åhh nu lyssnar jag på låten Hungry Eyes från filmen Dirty Dancing. Och jag drömmer om framtiden. Framtiden jag inte trodde jag hade men som jag nu inser att jag VÄLJER om den finns eller ej. Och jag väljer f.r.a.m.t.i.d.e.n.
Det e med nyfikna känslor jag tänker på den. Känns lite som julafton hela tiden. Pirr i magen. Nervös. Längtansfull. Alla känslor finns med.

Och jag längtar så ooootroligt mycket efter mina nya möbler och saker från Jysk. Jag ser mig själv hemma, hur jag går omkring o pysslar o får det riktigt mysigt och fint.
Jag verkligen ÄLSKAR att pyssla och fixa hemma :D

Då återstår bara en enda fråga:

Ska jag unna mig lite godis till filmen jag ska titta på ikväll?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0