Äppelskrutt

Jag känner mig som ett sketet äppelskrutt men alla säger att jag ser så pigg o fräsch ut, hur kan de säga det. Jag har fått miljarder finnar av pencilinet, jag svettas/fryser om vartannat pga abstinens från benzo, jag mår illa hela tiden o jag har huvudvärk. Då e det svårt att hålla med nån som säger "va pigg o fräsch du ser ut"!



Ja imorse vaknade jag kl 4. En timme mer sömn fick jag iaf. Har druckit 2 koppar choklad som var små sen har jag bara lyssnat på musik, rökt liiite, spelat spel på mobilen. Och nu kl 7.30 åt jag frulle o drack kaffe :)

What up for today?

Jag hoppas Dr J kommer idag. Mest nu för att jag måste fråga om jag får nån somhelst permis i helgen eller om jag ska ruttna bort här. Sen behöver jag ju prata medicin med henne oxå så d e säkrast att hon kommer idag annars får jag panik.

Sen har jag ju fått pengar idag så jag ska iaf gå ner till centrum här o köpa dusch grejjer o hårfärg - måste verkligen färga bort utväxten IGEN, tycker inte det var länge sen men mitt hår kanske växer ovanligt fort??!!



Annars idag har jag inga planer än annat att ta igenom mig dagen med bravur, för det e tufft att sluta med benzot, mycket tuffare än jag kunde ana o då har de ändå trappat ut det saaaktaaa...

Vad ska Du göra idag då? Ja, just DU, det e dej jag frågar. Kan du inte slänga iväg en kommentar om Du ändå har läst allt detta meningslösa pladder?

Jag ska försöka tvätta kläder idag oxå om d finns nån tvätttid...
Nu orkar jag inte skriva mer.

Puss å hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: Eva

Idag ska jag försöka få igång min nya dator! Fast först ska jag äta frukost och slappa lite framför gamla datorn! :)

2009-11-19 @ 09:59:53
Postat av: Sophia

Glömmer alltid bort att kommentera så de e bra att du påminner mig ;) Det var förresten jag som skrev kommentaren om ditt hår...råkade visst bli anonymt! Jag ska städa å städa å sen städa lite mer inför kalas på lördag.."Sophia 24 år"..wiiho eller nåt, nej fan jag tror att jag stannar kvar vid 19 år, det är den perfekta åldern! Nej nu måste jag lyfta på arslet. Ha det så bra du kan i ångestdimmor och benzoabs!! kramar sophia

2009-11-19 @ 12:36:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0