Bilder från i helgen!

Här kommer lite bilder från i lördags:


För att komma till stranden måste man gå en bra bit igenom skogen, vilket jag alltid äälskar :)



Stranden :D


Kaffe o cigg på uteserveringen! Det var även här som jag brände mig på axlarna - hade solen bakom mig...


På vägen tillbaka hittade jag mina ABSOLUT godaste blommor, doften asså. Vet inte vad de heter. Men d blev en hel del ego kort som ni ser - för här BESTÄMDE jag mig att nu är det vår på RIKTIGT :D


Sen gick vi hela vägen till Ica Maxi och handlade. Och på vägen hem från maxi så var jag MILLIMETER från att trampa på en huggorm!!! Men det kom en man och en kvinna och mannen hade haft ormar så han lyfte(!)bort ormen på vägen för den var på väg upp mot bilvägen... Och han sa oxå att det var en bäbis huggorm...när jag sa att jag trodde huggormar var mycket större...

Hursomhelst här e BILDBEVISET på ormen... Dock på lite avstånd - det räckte med att ha stått några millimeter från den tidigare, höhö...




Ja sen grillade vi ju till sent på kvällen, men konstigt nog tog jag inga kort då...Aja. De här får räcka!

Kommentarer
Postat av: CARRO

Ja, det var nog ett klokt beslut att sluta. Känner mig mycket fräschare nu, bara efter ett par veckor, orkar dessutom mycket mer på gymmet och konditionen blir bättre! :) Grus mår toppen, min sötnos!



Alec, som du kanske har läst nu (förlåt, såg inte din kommentar förrens nu) är inlagd, det går upp och ner. Skriv nån rad eller 2 till henne, det uppskattar hon nog. Pratade med henne nyss, hon har varit hemma med killen i några timmar och skulle tllbaka nu.. Det går upp och ner men vi får hålla tummarna för att hon mår bättre snart..



Hur är det med dig? Funkar allt i livet?

Har du bytt blogg igen förresten? Hade inte du passagen eller nått? Jaja, i vilket fal som helst. Ha en bra vecka och helg. Kram C

2009-05-05 @ 22:29:23
URL: http://carolinewahlsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0