Fredag

Jag hänger inte med. Jag bara flyter med känns det som. Dagarna bara flyger förbi...

Aja

Vaknade ganska nyss...

Eller jag vaknade väl vid 10.30 - halvsovandes och hörde hur det ringde på dörren.
Men jag var som förstenad, kunde inte öppna ögonen o kunde absolut inte resa mig upp...
Undrade vilken idiot som ringer på min dörr, jag väntar ju inte besök...

Men nu kollade jag i min almenacka o det var E som ringde på, hon skulle komma mellan 10-12 idag...
Och jag känner att jag orkar inte bry mig för 5 öre.

Bläää....

Min mobil ringer HEEELA tiden oxå och jag får paniiiiik. SLuta jaga mig, lämna mig ifred för i helvete...

Ja, jag känner mig otroligt förföljd....
Och jag undrar vad det e som gör att jag inte vaknar på morgonen längre.

Igår somnade jag i hyfsad tid. Vid 00 ca tror jag. Och ändå så e jag som en dööd jävel på förmidddagen...

Strax före kl 13 kommer min psykolog o hämtar mig. Jag funderar på om  jag ska berätta om alla de här overklighetskänslorna jag har. De tar död på mig...
Men d känns som om hon inte kommer tro på mig eller bry sig.
Och även om hon gjorde d - vad kan hon göra? NADA!!!

Jag skulle vilja bli lobotimerad känns det som faktiskt.

Orkar inte....

Sitter o dricker kaffe nu och FÖRSÖKER verkligen anstränga mig att koppla bort alla tankar som kommer i mitt huvud men som inte är mina. NEJ de är inte mina. Det är nån annans tankar och jag undrar vilken JÄVEL d e som har gett mig de...

DET KÄNNS SOM JAG ÄR LEVANDE DÖD

Jag ser vad jag gör, jag ser att jag lever, jag känner mina tankar - MEN DET ÄR INTE JAG!!!!

Tänk om jag e död. Det kanske e därför min mobil ringer HELA TIDEN, och det kanske e därför folk ringer på min dörr och jag bara känner LÅT MIG VARA FÖR I HELVETE. JAG FINNS INTE. Ja så känns d. Jag finns inte.

Jag tror jag har blivit besatt, skulle behöva en exorsism....

OCH BARA NU SLOG DET MIG ATT ALLT DET JAG SKRIVIT HÄR E INTE JAG. SÅHÄR SKULLE JAG ALDRIG KÄNNA/TÄNKA ELLER SKRIVA.

Det är nån som har tagit över min kropp o mina tankar...
Nån som verkligen vill driva mig till vansinne.

OCH VEM DET ÄN ÄR KAN JAG SÄGA.

DEN ÄR PÅ GOD VÄG ATT LYCKAS.

trevlig helg allihopa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0