Yes man!



Hello everybody, hur e läget med er idag då?

Själv har jag ganska nyss vaknat. Runt 7 gick jag upp. Men känner mig trött o seg för jag hade lite svårt att somna igår. Började titta på beck men när kl var 22.40 stängde jag av o gick o la mig, tänkte HERREGUD 1 TIMME KVAR det orkar jag inte...Men jag hade nog lika gärna kunna tittat klart på den för jag kunde inte somna - var så rastlös. Men efter jag hade läst lite (bästa sömnmedlet maybe) så lyckades jag somna. Sist jag kollade på kl var den 00.11, så det var sent för mig - väldigt sent.
Ändå vaknade jag av mig själv nu kl 7, hmm jag e konstig!

Aja idag kommer Susana kl 10.00. E det fortfarande så här fint väder går vi ut med von Skrikis har jag bestämt!

Sitter med första koppen kaffe - morgonens höjdpunkt!

Mamma ska ringa o väcka mig kl 9 tror jag vi sa, eller tidigare tom...
Det var skönt att jag vaknade kl 7 faktiskt för då hinner jag äta frukost innan Susana kommer

Nää nu ska jag kika runt lite på datan!

Hare bra!!!


Kommentarer
Postat av: alec

allt bra idag gumman?

2009-07-28 @ 13:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0