Whats wrong with me?



Idag känns det inte alls som en GOD MORGON.

Vaknade 4.30 o d var omöjligt att somna om trots att jag har vaknat från o till hela natten. Alltså fått väldigt lite och orolig sömn - WHY???

Idag ska jag till öppenvården men inte för att träffa min psykolog - hon e på semester till den 21/7, utan för att träffa min förra kontakt person där som jag aldrig tyckte speciellt mycket om...Kanske därför jag har en liten ångest klump i halsgropen?!
Ska få låna mormors buss kort för att kunna ta mig dit...

Annars har ja ingenting på schemat. Kanske jag frågar mormor om jag får låna kortet lite längre för att åka till Skärholmen antingen före eller efter, skulle vilja titta in på ÖoB...
Men vi får väl se...

Konstigt, det känns som om jag fortfarande känner av sviterna efter all alkohol i lördags natt, eller så e det ångest klumpen - kan inte avgöra vad som e vad...

Sitter o dricker kaffe men jag tycker inte det smakar speciellt gott idag, då e nått fel - ha ha ha!!!

Nää, jag får försöka rycka upp mig, ta tag i dagen och göra det bästa av den...Mer kan jag inte göra. Än mitt bästa asså.

Just nu önskar jag mig långt bort där inga problem fanns.
(Ja, det är en speciell sak som gnager i mitt huvud och hur mycket jag än tänker på det och försöker komma på en lösning inser jag att det kanske inte finns nån lösning - och jag blir LIVRÄDD)

OM LIVET ÄNDÅ VORE ENKELT...
(ibland iaf)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0