Vill men kan inte sova...

har gjort ett seriöst försök men d e så satans ljust o varmt i sovrummet så det går inte. Och nu e ju ändå kl snart 7.30...

Har precis ätit frukost, var så hungrig konstigt nog!

Dricker kaffe igen, rökt igen har jag gjort. What else is there in life?! Iaf när d e så här tidigt...!

Kan ju bjuda på en bild på mig själv:


Värsta hår rufset, ha ha ha!

Lyssnar på "Dansa i neon" nu, väcker många minnen :D Gillar den låten skarpt!

NÄÄ NU TAR JAG O VRIDER FRAM KL SÅ DEN BLIR 12.00 O SÅ RINGER JAG SYRRANS PAPPA O SÄGER "SKA DU INTE KOMMA SNART, KL E JU 12"
HA STACKARN, HAN SKULLE NOG BLI GANSKA FÖRVIRRAD!

Men detta suger skit mkt... får väl titta på nån f-ing film då, för att få tiden att gå...eller nått!


NOVA DIN SKITUNGE - JAG SKA VÄCKA DIG NÄSTA GÅNG DU SOVER SOM BÄST - VÄNTA BARA...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0