Vart tog solen vägen?



Vaknade typ 7.28 - 2 miuter innan väckarklockan satte igång. Det var skönt att få sova så här länge men jag vet nog varför - det e ingen sol ute, därav e det inte en bastu i mitt sovrum. Men jag tackar o bockar för att jag fick sova så här länge, d behövde jag. Förhoppningsvis kommer jag inte behöva sova middag sen iomd(i och med det)!!!

Vi får se nu vad som händer på förmiddagen innan jag åker till the hospital. Kanske får jag hem min stora bäbis innan, vi får se. Pratatde med Marie i exakt 1 timme o 54 minuter igår kväll ha ha ha... Konstigt att tiden går så fort när man har kul!

Nu sitter jag här med en KOPP KAFFE iaf :) Rökt morgon ciggen har jag gjort o tagit mina miljarder morgon mediciner...
Så nu ska jag bara kika runt lite här och vakna till ordentligt, sen ska jag väl äta frukost!!!

Längtar tills på fredag - då ska jag mamma o syster åka och BADA!!! Underbart!!!

Hoppas ni alla får en bra dag! Det ska iaf jag ha, har jag bestämt.

BTW - IDAG ÄR DET 1 ÅR SEN JAG FLYTTADE IN I DENNA LÄGENHET, EXAKT!
Tänk vad tiden går...

Aja puss på er, ni e bäst!

"ALWAYS LOOK AT THE BRIGHT SIDE OF LIFE" *sjunger*


Bjussar på denna bild där min näsa ser gigantisk ut, höhöhö!!!!

Kommentarer
Postat av: Sophia

Underbart att höra att du mår bättre. Ingen förtjänar att må piss! Hoppas du får en fin dag, själv ska jag nu ta mig till psykologen...skitkul..NOT. Men men, man får ju va glad för den lilla vård man får. Ha det bäst i solen! Kramar

2009-07-01 @ 09:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0