Vaken i 3 timmar och 29 minuter!

Och precis ätit frukost. Herregud kl e ju bara 6.29...

Ligger i soffan o tittar på Stephen Kings "Pestens Tid"! Hua!

Har gjort några försök att somna igen men utan att lyckas - e as pigg. Ja jag vet jag e konstig... Hoppas jag blir trött nu när jag fått nått i magen, så jag kan sova nån lr ett par timmar till...

Vet inte vad jag ska göra. Detta suuuger att vakna så tidigt när det inte finns nått annat att göra än att glo på film. Jag kan inte ringa nån - o det e hundra år tills dagen "börjar"!

Men jag kollade vädret o det ser ut som att det ska bli ok väder i eftermiddags, bara 19 grader men inget regn iaf - så jag hoppas på sol o bad :D

Nää nu ska jag väl återgå till filmen, men jag hoppas att jag somnar!

Kramen o pussen


Oxå från 3.30 imorse ca...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0