Vad ska man med rubrik till?




Vill verkligen tacka för kommentarerna i förra inlägget! TACK!

Vaknade med ett ryck strax före 9.30 då mamma ringde... Förstår mig verkligen inte på min sömn...
Ska gå på maxi o handla med mamma idag... För nu har ju JAG pengar, men det blir inte mycket utan det vanliga och som sagt mat har jag så d behöver jag inte köpa... Däremot lite tillbehör som tomatsås, champinjoner o lök...Och grädde o mjölk...ja nu kom jag på massor med saker men men, ska skriva lapp sen. Ska möta mamma ca 11.15 utanför så jag går väl hemmifrån runt 11...

Nu har jag hällt i mig min första kopp kaffe o rökt en halv cigg, men jag ska ta mer kaffe o röka lite till. Måste ju se till att jag får det koffein o nikotin jag behöver...ehh..ja.

Vad ska ni göra idag då? Skriv gärna o berätta, tråkigt som roligt - alltid kul att veta!

Hoppas ni får en bra dag iaf!

KRAM ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0