Uppe med tuppen!



Provade att ge vargen en annan slags mat - men nnäädå d ville hon inte äta. Bortskämda unge!
Vaknade 6.30. Kokat kaffe -mmm! Rökt morron ciggen - mmm!

Ska väl ta o ge vargen den vanliga maten då men den äter hon ju inte heller hon bara slickar i sig såsen...grrr she is hopeless....

Sen ska jag ta o koka reningsdrycken jag håller på att dricka just nu...Gjorde aldrig det innan jag gick o la mig igår, suuck...

Ska hem till mormor lite senare på eftermiddagen o hjälpa henne med lite grejjer,
På måndag kommer min kusin från Norge hit!!! Ska bli jätte kul att träffa henne!!

Ja what else is there... nothing I think!

Skriver mer när jag har nått intressantare att skriva om - e inte riktigt vaken ännu...

Pussiluss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0